Avis Legal

Qui som

La present pàgina web www.club-bellaterra.com (el «Lloc Web») és propietat de Club Bellaterra de Cerdanyola CIF nombre G58026717, amb domicili a Carrer Luís de Ábalo, S / N, inscrita al Registre d’Entitats Esportives , amb el número 7.041.

Pots contactar amb nosaltres a la nostra adreça de correu electrònic elclub@club-bellaterra.com, o trucant-nos a l’+34 93.580.25.42.

Propietat industrial e intelectual

Tots els drets de propietat intel·lectual i industrial aplicables als continguts inclosos en el lloc web són titularitat de Club Bellaterra o els seus llicenciants, i estan protegits per la legislació nacional i internacional vigent. En la mesura que expressament no es digui el contrari, tots els drets sobre els continguts estan reservats.

L’anterior inclou, a títol enunciatiu i no limitatiu, imatges, marques, logotips, signes distintius, sons i animacions, textos, enregistraments sonors, visuals i audiovisuals, i les bases de dades que integren el lloc web i formen part del mateix.

Qualsevol ús per part seva que no hagi estat prèviament autoritzat expressament per Club Bellaterra, ja sigui directe o indirecte, amb o sense ànim de lucre, dels continguts, inclosos la descàrrega i l’emmagatzematge, transmissió, comunicació pública, distribució, reproducció o transformació , total o parcial, dels mateixos, queda expressament prohibit, i pot Club Bellaterra exercitar totes les accions judicials i extrajudicials que consideri convenient com a conseqüència d’una eventual infracció dels seus drets.

Responsabilitat

Club Bellaterra no es responsabilitza de les pàgines web de tercers que siguin accessible des del Lloc Web; ni de l’exactitud, veracitat i vigència de les informacions del Lloc web que no siguin d’elaboració pròpia, els continguts pertanyen a fonts d’informació de tercers aliens a Club Bellaterra.

No obstant això, en virtut de l’article 17 de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, quan Club Bellaterra tingui constància de la il·licitud d’aquests continguts o enllaços, es compromet suprimir o inutilitzar aquests enllaços, així com la retirada o, si escau, bloqueig d’aquells continguts que puguin ser il·lícits o infringir drets de tercers, d’acord amb els articles 11 i 16 de la mateixa Llei.

Tampoc l’empresa es farà responsable dels danys i perjudicis que es produeixin per fallades o dolentes configuracions de programari instal·lat a l’ordinador de l’internauta.

S’exclou tota responsabilitat per alguna incidència tècnica o fallada que es produeixi quan l’usuari es connecti a internet. Igualment, no es garanteix la inexistència d’interrupcions o errors en l’accés a la pàgina web.

Així mateix, Club Bellaterra es reserva el dret a actualitzar, modificar o eliminar la informació continguda en la seva pàgina web, i la seva configuració o presentació, en qualsevol moment sense assumir cap responsabilitat per això.

Privacitat

Totes les dades que ens proporcions seran tractades d’acord amb la nostra Política de privacitat.