Campus d’estiu Bellaterra 2022

Campus d’estiu 2022 (INSCRIPCIONS TANCADES)

Com cada any el Club Bellaterra organitzem el Campus d’Estiu 2022. Aquest any amb novetats i activitats diferents per als vostres infants.

Els nostres objectius són que els vostres fills i filles es diverteixin i aprenguin i desenvolupin habilitatsmotrius  bàsiques, els més petits, i específiques de cada esport, els més grans. A més el campus és  una eina magnífica per a l’aprenentatge i desenvolupament  de certs valors com ho són la cooperació i el treball en equip  així com la capacitat de relacionar-se. I tot això ho farem vetllant pel benestar i seguretat de tots els infants. Us  animem a passar aquests estiu amb nosaltres. I com cada any també hi haurà temps per al lleure, les excursions i la piscina  recreativa.

DATES:

Del 27 de juny al 29 de juliol i del 29 d’agost al 2 de setembre

SERVEI D’ACOLLIDA:

Disposarem d’un servei d’acollida a partir de les 8.00h del matí a la Seu Social. Aquest servei té un cost extra de 15 euros setmanals o 5 euros diaris.

HORARI:

De 9.00 hores a 13.00 hores. (Esplai i Multisport)
De 9.00 hores a 14.00 hores. (Pàdel)
De 9.00 hores a 17.00 hores.

ACCÉS I SORTIDA AL CAMPUS:

Es realitzarà per la porta de malla del carrer Luís de Àbalo

GRUPS:

ESPLAI (P3 a P4)

Campus pensat pels més petits de la casa, nens i nenes nascudes els anys 2018 i 2017. En aquestes setmanes treballarem diferents valors com la sostenibilitat i la ecologia, la responsabilitat i el respecte, l’autonomia i l’empatia a través de diferents activitats, jocs i tallers. Realitzarem un curset diari de natació. Un dia a la setmana realitzarem una sortida.
El dinar el realitza un restaurant amb servei de càtering. Comptarem amb dinars infantils, variats i equilibrats. I es tindrà en compte diferents menús en funció de possibles al·lèrgies i/o intoleràncies.

Edats: p3 (2018) i p4 (2017)
Horari: de 9:00 a 13:00 o de 9:00 a 17:00 hores

MULTIESPORT (de P5 a 3er de primària)

Campus dedicat a l’esport i orientat als nens i nenes nascuts del 2013 a 2016, comprenent els cursos de P5 fins a 3er de primària.
Al Campus Multiesport realitzarem activitats esportives com poden ser: ciclisme virtual, pàdel, futbol 3×3, handbol, natació, waterpolo, «pichi», diferents activitats d’atletisme, «Ultimate fresbee», tennis taula, i activitats a la natura com treking o curses d’orientació.
En aquestes setmanes treballarem diferents valors com l’esforç, la companyonia, el saber guanyar i perdre, el respecte a l’adversari, jugar net i la bona convivència entre companys. A més a més, realitzarem un curset diari de natació. Un dia a la setmana realitzarem una sortida per visitar diferents llocs on realitzar altres activitats una mica més diferents com podrien ser: escalada, tirolines, Laser-tag, caminades per la natura, parc d’atraccions.

Edats: p5, 6, 7 i 8 anys (de 1er a 3er de primària)
Horari: de 9:00 a 13:00 o de 9:00 a 17:00 hores

PÀDEL (4art de primària a 4art d’ESO)

Tant si voleu seguir amb els aprenentatges de les extraescolars de l’any com si voleu perfeccionar el votre nivell, l’stage de pàdel us proporcionarà les eines per fer-ho mitjançant entrenaments de tècnica, tàctica, situacions de competició i preparació física. També tindrem temps per al lleure.

Edats: de 9 a 15 anys (de 4rt de primària a 4rt d’ESO)
Horari: de 9:00 a 14:00 o de 9:00 a 17:00 hores

PREUS:

DESCOMPTE 5%

En el total de l’import, si la teva inscripció consta de:
3 setmanes o més
2 germans o més

ALTRES

– Les inscripcions es facturaran a principis del mes de juliol.

– En cas de baixa, l’import de la reserva es tornarà en la seva totalitat si la causa està justificada. Son causes justificades les baixes mèdiques.

– Totes les activitats estan incloses dins el preu setmanal en l’horari de les 17 hores. Excursions i dinar estan exclosos dels horaris fins les 13 h i les 14 h.

– Places limitades a l’aforament permès.

– Grups reduïts i agrupats per edats.

ENTORN NATURAL, SEGUR I PRIVILEGIAT,

– ESTEM JUST DAVANT DE L’ESTACIÓ DE FF.CC. DE LA GENERALITAT

EXCURSIONS*:

Cada setmana realitzarem una excursió, que podrà ser de migdia o de tot el dia. Totes elles estan incloses dins l’import del campus fins les 17 hores. Per a les inscripcions fetes fins les 13 o fins les 14 hores hi haurà un suplement de 20 € per excursió a la setmana.
*El Club Bellaterra es reserva el dret d’anul·lar qualsevol activitat en que les inscripcions no arribin al límit establert. Si fora així, ens posarem en contacte amb les famílies afectades.

PISCINA:

Enguany pretenem que els vostres fills i filles s’ho passin bé a l’aigua i per això li donem una volta al clàssic curs de piscina i introduïm el concepte de piscina didàctica. Per mitjà del joc i la creativitat volem que els vostres fills i filles aprenguin al mitjà aquàtic.

RESERVA DE PLAÇA:

L’import de la reserva és de 50 €/setmana, a liquidar en un termini de 15 dies des de la data de recepció de la fitxa d’inscripció. No fer efectiu l’import en aquest termini, suposa la pèrdua de la reserva.
L’anul·lació d’alguna setmana reservada passat l’1 de juny, sense justificant mèdic, es penalitzarà amb 50 €/setmana.

Mètodes de pagament de la reserva:
❏ Transferència al nostre compte
ES4400810432050001057113 / BSABESBB
Enviar comprovant de pagament a comunicacions@club-bellaterra.com
❏ Domiciliació bancària
❏ Targeta

Tens algún dubte?

Truca’ns al 93 580 25 42 o escriu-nos al comunicacions@club-bellaterra.com i t’atendrem de seguida 🙂

Gràcies per participar al campus esportiu del Club Bellaterra! Us esperem l’any vinent! Que passeu molt bones vacances!

PLACES LIMITADES!