Campus d’estiu Bellaterra

Campus d’estiu 2020

Aquest any us proposem un campus d’estiu reduït. Les circumstàncies provocades pel Covid-19 ens han fet replantejar el desenvolupament del mateix. Els nostres objectius són que els vostres fills i filles es diverteixin i aprenguin i desenvolupin habilitats motrius bàsiques, els més petits, i específiques de cada esport, els més grans. A més a més, tot i les restriccions, el campus és una eina magnífica per a l’aprenentatge i desenvolupament de certs valors com ho són la cooperació i el treball en equip així com la capacitat de relacionar-se. I tot això ho farem vetllant pel benestar i seguretat de tots els infants. Us animem a passar aquests estiu amb nosaltres.

DATES:

Del 29 de juny al 31 de juliol i del 31 d’agost al 4 de setembre

HORARI:

De 9.00 a 13.00 hores

GRUPS:

ESPLAI (P3 a P4)

Psicomotricitat

Jocs, tallers i manualitats

Piscina didàctica

MULTIESPORT (de P5 a 3er de primària)

Esports

Jocs

Piscina didàctica i perfeccionament

PÀDEL (4art de primària a 4art d’ESO)

Tècnica

Tàctica

Situacions de competició

Preparació física

BALL (4art de primària a 4art d’ESO)

Tècnica de ball

Coreografies

Preparació física

PREUS SETMANALS:

Socis: 90 €

Abonats i escoles amb conveni: 95 €

No socis: 100 €

EXTRES:

Servei d’acollida: de 8.00 a 9.00 hores – 5€/dia o 15€/setmana

Servei de recollida: de 13.00 hores a 14.00 hores – 5€/dia o 15€/setmana

Amb motiu de l’actual situació d’emergència sanitària no podem garantir la realització d’excursions.

INFORMACIÓ ADICIONAL:

Places limitades a l’aforament permès.

Grups reduïts i agrupats per edats.

En cas de baixa, l’import de la reserva es tornarà en la seva totalitat si la causa està justificada. Són causes justificades les baixes mèdiques.

La inscripció d’un segon germà o més comporta una reducció de la quota de la setmana d’un 5%.

La inscripció en 4 setmanes o més comporta una reducció de la quota de la setmana d’un 5%.

El Club Bellaterra es reserva el dret d’anul·lar qualsevol activitat en que les inscripcions no arribin al límit establert. Si fora així, ens posarem en contacte amb les famílies afectades.

Tens algún dubte?

Truca’ns al 93 580 25 42 o escriu-nos al comunicacions@club-bellaterra.com i t’atendrem de seguida 🙂

PLACES LIMITADES