Dilluns

El dilluns començarem la setmana una mica suau al matí amb el Ioga Kundalini al Youtube de la mà de la Mar i pujarem la intensitat per la tarda amb un directe al compte d’Instagram de Càrdio Tono amb la Gemma.

Ioga

CÀrdio-Tono

Dimarts

El dimarts farem exercicis de cames i glutis amb la Gemma, des del nostre canal de Youtube i en Directe desde el Instagram del Club, farem Pilates amb la Helena.

GAC

PILATES

Dimecres

Els dimecres farem Ioga des del nostre canal de Youtube amb la Laura i en directe desde el Instagram del Club, farem una sessió Càrdio-Tono amb la Gemma.

IOGA

CÀRDIO-TONO

Dijous

Els dijous seguirem amb una classe d’aeròbic al Youtube de la mà de la Gemma i per la tarda ens relaxarem amb un directe al compte d’Instagram de Ioga amb la Laura.

Aeròbic

Ioga

Divendres

El divendres tornarem amb les rutines de cames i glutis de la Gemma des del nostre canal de Youtube i en Directe desde el Instagram del Club, farem Pilates amb la Helena.

GAC

PILATES

Dissabte

Els dissabtes acabarem la setmana amb exercisis de Pàdel  des del nostre canal de Youtube de la mà del nostre coordinador de l’àrea i per la tarda també des del Youtube, farem una sessió Core amb la Gemma.

PÀDEL

CORE