dirigides

Comptem amb un gran nombre d’activitats col·lectives amb què millorar la teva resistència física, enfortir la teva musculatura o passar una bona estona. Diverteix-te ballant, posa’t a prova amb les nostres sessions de bodypump o connecta cos i ment a les classes de ioga i pilates.

Entrenaments
personals

Al Club Bellaterra disposem d’un equip de professionals de l’activitat física i l’esport encarregats d’assessorar-te, motivar-te i ajudar-te en la consecució dels teus objectius d’una forma segura i òptima.

Beneficis
PROFESSIONALITAT

El professional de l’activitat física i l’esport té la capacitat per dissenyar l’entrenament adequat per a cada persona, tenint control sobre totes les variables.

SEGURETAT

Els professionals de l’activitat i l’esport ajuden a que l’execució dels exercicis sigui segura, evitant que el client es lesioni amb facilitat.

MOTIVACIÓ

L’entrenador personal és capaç d’estimular al client per tal que aquest assoleixi els seus objectius.

OPTIMITZACIÓ DE TEMPS

Consecució dels objectius de la manera més ràpida.

FLEXIBILITAT

Els nostres professionals s’adaptaran al teu estil de vida i als teus horaris. Atenció especialitzada i específica: l’entrenador personal és capaç de tractar casos especials de diferents patologies.

Condicions

Aquesta activitat té un preu especial per a socis i abonats del Club Esportiu Bellaterra.

Pilates
reformer

Com ja sabem, el Pilates ajuda a corregir la postura, millora els dolors d’esquena, enforteix els músculs, ajuda a millorar la respiració, desenvolupa la nostra zona abdominal i millora el sòl pèlvic, entre d’altres beneficis. El Reformer, a més, aporta la resistència que amplia el ventall d’exercicis i de força possible.

Beneficis

1. Lapossibilitat de regular la resistència

2. Treballar al mateix temps diferents parts del cos , amb una major concentració i aconseguir rebaixar el nivell d´estrès.

3. La màquina ajuda a posicionar molt millor el cos sense molèsties.

4. El treballar els músculs amb mes precisió i poder regular la resistència tindrem la possibilitat de poder obtenir major fortalesa i flexibilitat.

5. Les articulacions no pateixen.

6. Aconseguirem estimular la circulació de la sang.

7. A part, tenim els beneficis del Pilates de  treballar  conjuntament la musculatura profunda , sobretot “ abdominal “ que farà que ens alliberi del dolor d´esquena.

Fisioteràpia

FISIO(move)™ és l’encarregat de cuidar el benestar físic dels socis i amics del Club.

A l’espai FISIO(move)™del Club Bellaterra oferim el servei de fisioteràpia i readaptació esportiva.

Tenim a la nostra disposició totes les instal·lacions (piscina, sala de fitnes, material, etc.) per a realitzar tractaments de fisioteràpia personalitzats i de la màxima qualitat.

Horaris

Dilluns i dimecres: de 17.30h a 21.30h

Dijous: 8.00h a 12.30h

FISIO(move)™

Pepa Rosell Estètica

El teu lloc de relax i benestar a Bellaterra.

TRACTAMENT FACIAL I CORPORAL

HIGIENE DE MANS I PEUS

ONES DE XOC – STORZ MEDICAL

FUTURA-PRO – ULTRATONE

LASER DE DÍODE – ASIROX

Fitnes

Gaudeix d’una sala totalment equipada, amb espais diferenciats i màquines d’última generació.

INNOVACIÓ

CONNECTIVITAT

FUNCIONALITAT

App del Club Bellaterra