Extraescolars

Aprenentatge i perfeccionament dels diferents estils adaptat a les edats dels nens per poder dominar bé el medi aquàtic. Grups reduïts amb els monitors dins de l’aigua per afavorir l’aprenentatge, sempre en un ambient agradable i lúdic per que el nen gaudeixi del medi.

Edats

A partir dels 3 anys i fins els 14 anys.

Nadons

Activitat que realitzen conjuntament pares i nadons i que té per objectiu familiaritzar al nadó en aquesta experiència tan estimulant i enriquidora afectivament

Objectius

Aprendre a nedar és el resultat, però no el nostre objectiu principal amb nadons. A través del joc, del ritme de les cançons i amb l’ús del material més divers, els nens aprenen sense adonar-se i els pares també.

El més important és que el nen arribi a saber reaccionar bé en el mitjà aquàtic per evitar accidents.

Que sàpiga treure l’aigua que li entra a la boca, que sàpiga sortir a la superfície amb propulsió de peus i mans, que sàpiga girar-se per agafar-se a la vorera o a l’escala i que gaudeixi i vingui content a la piscina.

Edats

Des de 3 mesos fins els 3 anys.

Escoles

Oferim un espai per a que les escoles puguin impartir classes als seus alumnes amb la col·laboració dels nostres tècnics.

És imprescindible mantenir un correcte comportament i no alçar la veu.

Piscina coberta

1. No es permet l’accés a menors de 14 anys

2. Respecteu l’espai i el relaxament dels altres usuaris.

3. No es permet llançar-se de cap.

4. És obligatori l’ús del casquet de bany i vestit de bany.

5. Cal dutxar-se abans de fer-ne ús.

6. No es recomana a usuaris amb problemes de circulació sanguínia i hipertensió.

7. No es permet menjar a la piscina. Tampoc s’hi poden entrar llaunes ni envasos de vidre.

Piscina descoberta

1. No es permet l’accés a menors de 14 anys.

2. Respecteu l’espai i el relaxament dels altres usuaris.

3. No es permet llançar-se de cap.

4. És obligatori l’ús del vestit de bany.

5. Cal dutxar-se abans de fer-ne ús.

6. No es permet menjar a la piscina. Tampoc s’hi poden entrar llaunes ni envasos de vidre.

7. En les hores en les que el club roman obert i la piscina descoberta estigui tancada (sense vigilant) els usuaris que desitgin utilitzar-la hauran de signar una fulla d’autorització (durant els períodes permesos).

Natació

Dues piscines per a l’ús del soci on, a més a més de classes dirigides, oferim extraescolars, activitats per a nadons i un espai per escoles que necessitin piscina.

EXTRAESCOLARS

NADONS