Campus d’estiu Bellaterra 2023

Campus d’estiu 2023 (INSCRIPCIONS TANCADES)

El Club Bellaterra és una entitat social de llarga tradició esportiva. Fa més de 25 anys que venim oferint cada estiu un espai i un equip humà perquè els vostres fills i filles gaudeixin de l’esport i d’activitats a l’aire lliure.

Els nostres objectius són que els vostres fills i filles es diverteixin, aprenguin i desenvolupin habilitats motrius bàsiques, els més petits, i específiques de cada esport, els més grans. A més el campus és una eina magnífica per a l’aprenentatge i desenvolupament de certs valors com ho són la cooperació i el treball en equip així com la capacitat de relacionar-se. I tot això ho farem vetllant pel benestar i seguretat de tots els infants. Us animem a passar aquests estiu amb nosaltres. I com cada any també hi haurà temps per al lleure i la piscina recreativa.

DATES:

Del 26 de juny al 28 de juliol

HORARI:

De 9.00 hores a 13.00 hores.
De 9.00 hores a 17.00 hores.

SERVEI D’ACOLLIDA:

Disposarem d’un servei d’acollida a partir de les 8.00h del matí a la Seu Social. Aquest servei té un cost extra de 20 euros setmanals o 7 euros diaris.

ACCÉS I SORTIDA AL CAMPUS:

Es realitzarà per la porta de malla del carrer Luís de Àbalo

GRUPS:

ESPLAI (I3 a I4)

Campus pensat pels més petits de la casa, nens i nenes nascudes els anys 2019 i 2018. En aquestes setmanes treballarem diferents valors com la responsabilitat i el respecte, l’autonomia i l’empatia a través de diferents activitats, jocs i tallers. Realitzarem un curset diari de natació.

Edats: I3 (2019) i I4 (2018)
Horari: de 9:00 a 13:00 o de 9:00 a 17:00 hores

MULTIESPORT (de I5 a 3er de primària)

Campus dedicat a l’esport i orientat als nens i nenes nascuts del 2014 a 2017, comprenent els cursos de I5 fins a 3er de primària.
Al Campus Multiesport realitzarem activitats esportives com poden ser: pàdel, futbol, handbol, natació, “pichi”, diferents activitats d’atletisme, tennis taula i altres activitats. En aquestes setmanes i per mitjà de l’esport aprenem diferents valors com l’esforç, el saber guanyar i perdre, el respecte a l’adversari, jugar net i la bona convivència entre companys. A més a més, realitzarem un curset diari de natació.

Edats: I5, 6, 7 i 8 anys (de 1er a 3er de primària)
Horari: de 9:00 a 13:00 o de 9:00 a 17:00 hores

PÀDEL (4art de primària a 4art d’ESO)

Tant si voleu seguir amb els aprenentatges de les extraescolars de l’any com si us voleu iniciar o perfeccionar el vostre nivell, amb la coordinació del Tony Navarro, l’stage de pàdel us proporcionarà les eines per fer-ho mitjançant entrenaments de tècnica, tàctica i situacions de competició. També tindrem temps per al lleure i la piscina.

Edats: de 9 a 16 anys (de 4rt de primària a 4rt d’ESO)

DINAR:

El dinar el realitza un servei de càtering. Comptarem amb dinars infantils, variats i equilibrats. I es tindrà en compte diferents menús en funció de possibles al·lèrgies i/o intoleràncies.

PISCINA:

Els grups d’Esplai i Multiesport gaudiran de piscina didàctica de mans de la Rosa Sarabia. Cada dia, per mitjà del joc i la creativitat, volem que els vostres fills i filles aprenguin al mitjà aquàtic.

ACTIVITATS EXTRES:

El Club Bellaterra podrà realitzar activitats extra durant la setmana tals com sortides, excursions o activitats extraordinàries dins del Club. Si fora el cas avisarem amb antelació de l’activitat i les seves condicions.

ALTRES

– Les inscripcions es facturaran a principis del mes de juliol.

– En cas de baixa, l’import de la reserva es tornarà en la seva totalitat si la causa està justificada. Son causes justificades les baixes mèdiques.

– Totes les activitats estan incloses dins el preu setmanal en l’horari de les 17 hores. El dinar no està inclòs en l’horari de sortida de les 13 hores.

– Places limitades a l’aforament permès.

– Grups reduïts i agrupats per edats.

ENTORN NATURAL, SEGUR I PRIVILEGIAT,

– ESTEM JUST DAVANT DE L’ESTACIÓ DE FF.CC. DE LA GENERALITAT

El Club Bellaterra es reserva el dret d’anul·lar qualsevol activitat en que les inscripcions no arribin al límit establert. Si fora així, ens posarem en contacte amb les famílies afectades.

Tens algún dubte?

Truca’ns al 93 580 25 42 o escriu-nos al comunicacions@club-bellaterra.com i t’atendrem de seguida 🙂

Gràcies per participar al campus esportiu del Club Bellaterra!

Us esperem l’any vinent!

Que passeu molt bones vacances!

PLACES LIMITADES!