Intensius de Juliol

Intensius de Natació

Aprenentatge i perfeccionament dels diferents estils adaptat a les edats dels nens per poder dominar bé el medi aquàtic. Grups reduïts amb els monitors dins de l’aigua per afavorir l’aprenentatge, sempre respectant el temps de cada nen, en un ambient agradable i lúdic per que el nen gaudeixi del medi. Aprenem jugant.

EDATS

Per a nens de entre 3 fins a 16 anys.

OBJECTIUS

Treballar les habilitats aquàtiques i perfeccionament d’estils.

RESPONSABLE

Nom: Rosa Sarabia
Telèfon: 625761594
Correu: natacio@club-bellaterra.com

PLACES LIMITADES

Instruccions per l’inscripció:

Descarrega’t la fulla d’inscripció, omple-la i envia-la al correu de la nostra cordinadora Rosa: natacio@club-bellaterra.com

Intensius de Pàdel

El curs intensiu de pàdel de Juny i Juliol de 2020 consta d’entrenaments setmanals de dilluns a dijous, per grups de 3 o 4 alumnes organitzats per nivell i edat. Es treballen des dels aspectes bàsics de la tècnica i tàctica fins els aspectes més avançats per progressar en la competició d’aquest esport. El curs és apte per tots els nivells i edats de 6 a 18 anys.

EDATS

Per a nens de entre 6 fins a 18 anys.

OBJECTIUS

Treballar aspectes bàsics de la tècnica i la tàctica fins als aspectes més avançats per progressar en la competició.

RESPONSABLE

Nom: Adrià Mas
Telèfon: 666105450
Correu: adriapadel@club-bellaterra.com